torsdag 15 mars 2012

Aj:(

Har inte kommit längre än till tanken att duscha. Eller jo, jag har tagit fram kläder:) Igår kväll när jag skulle sova så fick jag ont i höger sida av ryggen, som m**svärk. Då och då kändes de som knivar. Men nu på morgonen va det borta. Fast istället har magkatarren tagit över. Och foglossningen är väl inte så skön heller. När jag reste mig från stolen höll benen på att vika sig och de ilade i ljumskarna. Mmm skönt! Ska inte glömma mitt fogbälte eller vad de heter idag. 

Känner mig manglad, de värker lite överallt just nu och det är inte så jätte kul att va gravid för tillfället. Känner mig handikappad och de är irriterande att inte kunna hålla ett "normalt" tempo. Ryggen gör de ibland omöjligt att gå och stå längre stunder. Sen att de ligger och klämmer på nerver som ger en otroligt jobbig smärta i benen är hemskt. De går inte att sova när de börjar bråka där. Så just nu är den enda ställningen som är någorlunda skön att halvligga i soffan. Alltså att jag sitter och hasar ner så jag typ ligger? Hahah ja eller nåt. Men sitta gör ont i svanken och ligga på rygg går inte mer än några minuter innan jag får andnöd och på sidorna går det bara inte ibland, hela sidan domnar bort och ja det gör skit ont i benen. Så sömnen är ju garanterat inte på topp. Sen brukar jag vakna av att det sticker och bränner i fingrarna. Ingen fara men inte skönt! 

                                           Fettot vill ha bananasplit!

Nää de här är ingen dans på rosor! Men tur att det kommer ut nåt helt underbart av all pina:) Fast tiden kunde gärna få gå liiiiite fortare! Nej nu måste jag resa mig upp innan ryggen går av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar