fredag 16 mars 2012

Jag är med och tävlar:)

Vinn presentkort från Hjärtat Mitt

tisdagen den 13:e mars 2012@10:36

En mammas dagbok i samarbete med Hjärtat Mitt lottar ut ett presentkort till ett värde på 450 kronor

Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Bli vän med Hjärtat Mitt på Facebook och lämna sedan en kommentar till detta inlägg om hur många lotter du skall ha.
  2. För ytterligare en lott: Bli ett fan till En mammas dagbok på Facebook
  3. För ytterligare lott: Share the love! Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m. Om du har en egen blogg kan du istället kopiera tävlingsbannern till er blogg.

Lycka till!
Tävlingen avslutas tisdagen den 20 mars,  jag drar vinnaren dagen efter. Håll utkik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar